Polish English Italian

Lodziarnie przyjazne kolarzom -mapa

GELATERIE AMICHE DEI CICLOTURISTI

Kto chociaż raz był we Włoszech ten wie, że kolarstwo to obok piłki nożnej ulubiony sporty Włochów. Wyczynowo czy turystycznie, Włosi kochaja rowery.

Czytaj więcej: Lodziarnie przyjazne kolarzom -mapa

Nestle rozpoczęło produkcję lodów koszernych.

Koszerne lody produkowane w Nestlé przeznaczone są na razie wyłącznie na rynek izraelski i tylko tam będzie można je kupić. Na początek planowana jest produkcja jednego koszernego produktu – rożka Kit Kat waniliowo-kakaowego. Produkcję pierwszej partii, jak podała Polskatimes, koszernych lodów osobiście nadzorował naczelny rabin Polski, Michael Schudrich. Łączna produkcja lodów koszernych zaplanowana na ten rok to 1 250 tys. sztuk.

Czytaj więcej: Nestle rozpoczęło produkcję lodów koszernych.

Lody jako farby malarskie.

Othman Toma, artysta z Bagdadu, udowadnia że malować można wszystkim, nawet .. lodami. Othman Toma, zazwyczaj maluje farbami wodnymi lub rysuje ołówkiem.  Tym razem wybrał topiące się lody. Musimy przyznać, że wyszło bardzo kreatywnie.

 

 

Czytaj więcej: Lody jako farby malarskie.

Lody kameleon, zmieniają kolor gdy zaczynają się topić.

Czy kiedykolwiek słyszeliście o lodach, które zmienią kolor jak kameleon? Tak, takie lody istnieją, jest to możliwe dzięki odkryciu pewnego 37-letniego fizyka z Hiszpanii. Manuel Linares, który uczestniczył w konkursie dla twórców lodów, konkurs ten miał zachęcać do tworzenia nowego smaku lodów, stworzył bardzo oryginalne  lody.

Jego wynalazek, okazał się nieco bardziej interesujący niż zwykłe połączenie nietypowych smaków. W rzeczywistości Manuel Linares stworzył pierwsze lody, które zmieniają kolor, gdy zaczynają się topić.

Czytaj więcej: Lody kameleon, zmieniają kolor gdy zaczynają się topić.

National Ice Cream Month, czyli lodowy lipiec w USA.

Lipiec to ważny miesiąc dla branży lodziarskiej w USA. Ten właśnie miesiąc został ustanowiony w 1984 roku, przez prezydenta Ronalda Reagana jako Narodowy Miesiąc Lodów, a trzecią niedzielę miesiąca jako Narodowy Dzień lodów. Jak ważną gałęzią przemysłu jest branża lodziarska w tym kraju świadczyć mogą liczby. Przeciętny Amerykanin zjada rocznie 23 litry lodów, Polak tylko nieco ponad 4 litry.

Czytaj więcej: National Ice Cream Month, czyli lodowy lipiec w USA.

PATRONUJEMY:
sigeplogo.jpeg                horecagastrotargi.jpg europeandaygelato.pnginternationalexpo.jpg