Polish English Italian

Upalne lato sprzyja lodziarzom.

- Upał, żar leje się z nieba i tak ma być jeszcze długo - obiecują prezenterzy prognozy pogody. Branża lodziarska to jedna z takich branż, która zaczyna dzień od sprawdzenia pogody. O słynnej już sezonowości na naszym rodzinym rynku pisaliśmy nie raz. Pogoda od lat udowadnia, że jest niekwestionowaną królową branży lodziarskiej.

Statystyczny Polak zjada rocznie ponad 4 litry lodów, z czego 70 proc. rocznej produkcji lodów zjadane jest w ciągu 4 letnich miesięcy czyli od maja do końca sierpnia, nie dziwi więc obecny optymizm lodziarzy.

Czytaj więcej: Upalne lato sprzyja lodziarzom.

Dynamiczny rynek lodów w Niemczech.

Jak wynika z badania Canadean, które opublikował foodexecutive.com,  Niemcy preferują lody impulsowe, lubią także próbować produkty o nietypowych smakach. O ich decyzjach zakupowych decydują po pierwsze chęci sprawienia sobie przyjemności, po drugie nagrodzenia się, oraz po trzecie łatwość zakupu oraz jakość produktu. Na niemieckim rynku najłatwiej poradzą sobie lody wyróżniające się z tłumu, zawierające nietypowe składniki i smakujące luksusowo.

Czytaj więcej: Dynamiczny rynek lodów w Niemczech.

Ogromny potencjał rynku lodów w Chinach.

Przychody ze sprzedaży lodów w Azji wyniosły w 2012 roku 12 mld USD, w sumie 4 mld USD pochodzących z chińskich udziałów w rynku. Konsumpcja lodów na osobę w Chinach wynosi dwa litry, dla porównania w Polsce 4 litry, w USA 19 litrów na osobę. ale liczba ta ma wzrosnąć do sześciu litrów na osobę w ciągu najbliższych 20 lat. Chiny mają się stać liderem jeśli chodzi o popyt na lody. Właśnie zakończyła się 23 edycja Targów HOTELEX 2014 Shanghai, sektor Lody & Piekarnia został znacznie powiększony w stosunku do poprzedniej edycji bo aż o 62% .

Czytaj więcej: Ogromny potencjał rynku lodów w Chinach.

Ewolucja Lodów a przyszłość branży cz.3.

Trendy przyszłości.

Jakie inne sposoby dywersyfikacji lodów utrzymają się jako wiodący fenomen światowy? Musimy sobie zadać pytanie „co będzie dalej”? Jaka czeka nas przyszłość?

Połączenia : Połączenie kilku ostatnich trendów w ewolucji. Na przykład, lody waniliowe z nutella ze słonym boczkiem, łączy w sobie trzy trendy, i nadal wygląda jak nowa moda . Konsumenci pochłaniają takie sztuczki, które w ich wyobrażeniu są zaskakująco fajne i nowe.

Czytaj więcej: Ewolucja Lodów a przyszłość branży cz.3.

PATRONUJEMY:
sigeplogo.jpeg                horecagastrotargi.jpg europeandaygelato.pnginternationalexpo.jpg